czwartek, 15 lutego 2018

Kreatywny początek!

Nareszcie! Moja przygoda z Kreatywną Pracownią rozpoczyna się na dobre! Przybywam do Was z moją pierwszą kreatywną inspiracją :D

Miała to być kartka ale w dniu publikacji dostałam olśnienia i powstał taki oto organizer na lodówkę!


Tekturową bazę okleiłam papierami Galerii Papieru, potuszowałam brzegi, dodałam trochę perełek w płynie.





Do tego zrobiłam jeszcze trzy okrągłe magnesy. Dziurkaczem wycięłam koło z tekturowej bazy, papieru i magnesu, wszystko skleiłam, na wierzch nałożyłam glossy accents i jest :)



A tak cały komplet prezentuje się na drzwiach: 



Wykorzystałam:

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Pomysłowe są te pojemniczki na lodówce. Wciąż szukam w kuchni długopisu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny organizer. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest, bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D