czwartek, 1 lutego 2018

Idzie Nowe! :D

No i mamy luty.... Do mojego upragnionego lata już coraz bliżej! Czekam, na słoneczko i ciepełko! Ale ten luty wyjątkowo mi się podoba... a dlaczego? :D 

A dlatego, że właśnie dziś rozpoczynam nową przygodę z marką KREATYWNA PRACOWNIA!!! :D Strasznie się sięszę tym bardziej, że Kasia w swoim asortymencie ma cudowne TEKTURKI które jak wiecie uwielbiam! :D


Tak więc mam nadzieję, że sprostam zadaniu i moje pracę będą się wszystkim w miarę podobać :P Nie ukrywam, że mam tremę po tak długiej przerwie! Ale czuje, że wena i werwa do blogowania powróciły na dobre! :D
Zapraszam na Kreatywnego bloga  oraz na facebooka!  

1 komentarz:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D